Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Aralık 2017 Çarşamba

Kutsalıma dokundurtmam !

"Nasrun min Allâhi ve fethun karîb ve beşşirü'l-mü'minîn" ya Muhammed...
"...Allah’dan bir zafer ve yakın bir fetih ! (Ey Habîbim!) Mü’minleri müjdele." (Saff suresi, 13)
Nâ-merdlere demişlerdi  Alp Eren dedelerim
Kültür benim, lisan benim, ezan benim, yol benim

Vatanıma göz dikenin, çift gözünü oyarım
Sancak benim, bayrak benim, kılıç benim, tuğ benim

Bu millete yan bakana, tekme tokat dalarım
Kuvvet benim, kudret benim, övgü benim, şan benim

Din-ü devlet, vatan millet, kutsalımdır, duy  cihân
Türkî benim, şarkî benim,  ilim ve irfan benim

Hile ile olmaz işim, merttir benim duruşum
Dâvâ benim, hedef benim, "İnsan"a talip benim

Sarhoş gibi yalpa yapmam, bellidir yol gidişim
Âdem benim, insan benim, abid benim, kul benim