Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Ocak 2023 Cuma

Ben neyleyim, bana ne !

"H İ Ç
Sen bakar kör isen ben neyleyim
Keşke bir çukura düşmeden bir görene sorsan
Sen bilmiyorsan ben neyleyim
Keşke cahilliğinle övünmesen bir bilene sorsan
Sen duymuyorsan ben neyleyim
Sağırlığınla kalmasan bir işitene sorsan
Sen zenginsen bana ne
Varınla övün dur kime ne 
Sen süslüysen bana ne
Toprak olacağa tapın dur kime ne 
Bilmediğini bilen var, görmediğini gören var
Sormadığını soran var, seni sana sormayan var
Varıp "ulûl’elbab"a sorsan hâlini, tutsa aynayı tâ iç âlemine
Görsen kendini, kaçsan sen senden, bir huzur limanı bulsan kendine
Eldeki çok olanı gönlüne koymayan var
Gönülden gönüle sözsüz fısıldayan var
Gönlünde var olanın farkında olmayan var
Kaskatı kesilip de gözü yaşarmayan var
Her kim ki, gönül nedir, orda kim vardır bilmez
Fersah fersah ıraktaki gönlüne hiç eremez