Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Ocak 2018 Cuma

Zaman var mıydı, ya mekân !


Varlığın özünde bir tek sen vardın,
yoktu ne "cân"ım ne de tenim


Bilirsin ki ben kulunum, nefesimsin "Sen" benim

Kâinatın evvelinde ne ses vardı ne kelâm

Bilirsin ki ben kulunum, kelâmımsın "Sen" benim

Zaman var mıydı, ya mekân, "Lâ Mevcûde İllallâh"

Bilirsin ki ben kulunum, hayatımsın "Sen" benim

"Gökleri direksiz ayakta tutan kudretsin" "Sen"(1)

Bilirsin ki ben kulunum, "Kayyûm"umsun "Sen" benim

Güneşi, ayı, insi ve cinni halk edensin "Sen"

Bilirsin ki ben kulunum, "Hâlik"imsin "Sen" benim

Mevcûdu "..illâ liya'budûn" buyurdun halk ettin(2)

Bilirsin ki ben kulunum "Ma'bûd"umsun "Sen" benim

__________

1)"Allah O dur ki, gökleri dayanak olmaksızın yükseltti; onları görmektesiniz." (Ra'd suresi, 2);
2)"Ve ben, cinleri ve insanları, ancak bana kulluk etsinler diye yarattım" (Zâriyât suresi, 56)