Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Ekim 2017 Pazartesi

Kimmiş her devrin adamı ?

Ey dünyayı parmağında oynattığını zanneden, dön de bir arkana bak !
Arkandaki kabirlerde olanların bazıları da
senin gibi zannediyordu...
Sordular; kimdir, her devrin adamı ?
Dedim; kim ise güçlünün kapısında yatan !

Sordular; münafığı nerden bilirsin ?
Dedim; Rabbim suresinde tanıtmış !

Sordular; söyle hesabî kimdir ?
Dedim; pusulası üçyüzaltmış derece dönen !

Sordular; ateşe odun nerden gelecek ?
Dedim; işte şurda, kul hakkı yiyen !

Sordular; zulüm niye artıyor ?
Dedim; dilsiz şeytanlara sor !

Sordular; ortalık çok pis kokuyor ?
Dedim; evinin önünü süpür !

Sordular; isyankâr neden çoğaldı ?
Dedim; dön besmelesizlere bak !

Sordular; camiler cemaatsiz kaldı ?
Dedim; putlara rağbet çoğaldı !

Sordular; gerçek mesture var mı ?
Dedim; kozmetik dükkanına bir uğra !

Sordular; kardeşlik, dostluk kalmadı ?
Dedim; muhasebe defterin nerde ?

Sordular; başarılı olamıyoruz ?
Dedim; duasız bu işler olmaz !

Sordular; şeytan hiç boş bırakmıyor ?
Dedim; abdestini iyi kontrol et !

Sordular; Allah'a nasıl gidilir ?
Dedim; gönlünden dünyayı çıkar !

Sordular; hayat hep üstüme geliyor ?
Dedim; hiç durma, Allah'a kaç !

Sordular; hep bunlar mı kazanacak ?
Dedim; hiç kabristana yolun düştü mü !